De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Marketing

Bag om International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781408009239
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 752
  • Udgivet:
  • 25. februar 2011
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 219x276x19 mm.
  • Vægt:
  • 1236 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Brugerbedømmelser af International Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Marketing findes i følgende kategorier: