De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Marketing

Bag om International Marketing

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets?

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333963883
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 480
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x26 mm.
  • Vægt:
  • 735 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Marketing

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets?

Brugerbedømmelser af International Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Marketing findes i følgende kategorier: