Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.
International Markedsføring - cases og opgaver
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 303
- Udgivet:
- 1. juli 2016
- Udgave:
- 5
- Størrelse:
- 174x246x16 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 2-4 uger.
- 16. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Markedsføring - cases og opgaver
Brugerbedømmelser af International Markedsføring - cases og opgaver
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Markedsføring - cases og opgaver findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag > Lærervejledninger og undervisningsmateriale
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621