International Handbook of Market Research Techniques
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 592
- Udgivet:
- 3. august 2002
- Størrelse:
- 157x233x30 mm.
- Vægt:
- 894 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Handbook of Market Research Techniques
This handbook of market research techniques is designed for all levels of marketing professionals. Taking a highly practical approach, it covers everything from market research survey planning and quantitative research over the Internet to geodemographics, analysis, modelling and report writing.
Brugerbedømmelser af International Handbook of Market Research Techniques
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Handbook of Market Research Techniques findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621