De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Consumer Behavior

- Its Impact on Marketing Strategy Development

Bag om International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899308838
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 21. marts 1995
  • Størrelse:
  • 235x155x21 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Consumer Behavior

This text asserts that international consumer behaviour is not just a simple extension of our knowledge about American consumer behaviour, rather, it is primarily culture-driven. The book connects key aspects of behaviour patterns to marketing plans throughout.

Brugerbedømmelser af International Consumer Behavior