International Consumer Behavior in the 21st Century
- Impact on Marketing Strategy Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 170
- Udgivet:
- 27. november 2012
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 240x162x17 mm.
- Vægt:
- 428 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Consumer Behavior in the 21st Century
This book shows marketers what it is to communicate with the target market: using social media, communicating directly with culture-driven consumers and mastering people-to-people communication with both privileged and non-privileged consumers.
Brugerbedømmelser af International Consumer Behavior in the 21st Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Consumer Behavior in the 21st Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621