International Business and National War Interests
- Unilever between Reich and empire, 1939-45
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 11. juni 2008
- Størrelse:
- 164x239x20 mm.
- Vægt:
- 552 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Business and National War Interests
Shows the effect of the war on Unilever as well as the conditions in the European food, oil and fats and soap industries. This book argues that Unilever survived World War II because the group had prepared itself legally well in advance. It also explores the external conditions, which helped the company to survive the war.
Brugerbedømmelser af International Business and National War Interests
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Business and National War Interests findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621