De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Brand Management of Chinese Companies

- Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering US and Western European Markets

Bag om International Brand Management of Chinese Companies

In the first quarter century of reform and global opening, Chinese enterprises have been largely confined to a 'passive' role in the global division of - bor.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783790825497
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 370
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2010
  • Udgave:
  • 12008
  • Størrelse:
  • 234x156x19 mm.
  • Vægt:
  • 581 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Brand Management of Chinese Companies

In the first quarter century of reform and global opening, Chinese enterprises have been largely confined to a 'passive' role in the global division of - bor.

Brugerbedømmelser af International Brand Management of Chinese Companies



Find lignende bøger
Bogen International Brand Management of Chinese Companies findes i følgende kategorier: