International Brand Management of Chinese Companies
- Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering US and Western European Markets
indgår i Contributions to Economics serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 370
- Udgivet:
- 19. oktober 2010
- Udgave:
- 12008
- Størrelse:
- 234x156x19 mm.
- Vægt:
- 581 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Brand Management of Chinese Companies
In the first quarter century of reform and global opening, Chinese enterprises have been largely confined to a 'passive' role in the global division of - bor.
Brugerbedømmelser af International Brand Management of Chinese Companies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Brand Management of Chinese Companies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621