International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 78
- Udgivet:
- 23. maj 2024
- Størrelse:
- 179x125x7 mm.
- Vægt:
- 84 g.
- 4-7 hverdage.
- 21. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity
This Element explores how contemporary readers' understandings of nation, race/ethnicity, gender, and class continue to shape their reading, using as case studies the online reception of three bestseller titles-Liane Moriarty's Big Little Lies (Australia), Zadie Smith's NW (UK), and Kevin Kwan's Crazy Rich Asians (USA).
Brugerbedømmelser af International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621