De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Internal Communication and Employer Brands

af Ver&
Bag om Internal Communication and Employer Brands

This book proposes a model of internal communication based on empirical research to demonstrate how contemporary organizations strategize, organize, perform and measure it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032056807
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 4. november 2022
  • Størrelse:
  • 152x11x229 mm.
  • Vægt:
  • 381 g.
  • 2-3 uger.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Internal Communication and Employer Brands

This book proposes a model of internal communication based on empirical research to demonstrate how contemporary organizations strategize, organize, perform and measure it.

Brugerbedømmelser af Internal Communication and Employer Brands