De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Interkulturelles Marketing

- Wirkungszusammenhange Zwischen Kultur, Konsumverhalten Und Marketing

Bag om Interkulturelles Marketing

Claudia Mennicken entwickelt einen konzeptionellen Bezugsrahmen für ein interkulturelles Marketingmanagement und konstruiert eine Kulturkonzeption, die die Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing systematisch erfasst.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824405343
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 309
  • Udgivet:
  • 30. oktober 2000
  • Udgave:
  • 2000
  • Størrelse:
  • 210x148x18 mm.
  • Vægt:
  • 390 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Interkulturelles Marketing

Claudia Mennicken entwickelt einen konzeptionellen Bezugsrahmen für ein interkulturelles Marketingmanagement und konstruiert eine Kulturkonzeption, die die Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing systematisch erfasst.

Brugerbedømmelser af Interkulturelles Marketing



Find lignende bøger
Bogen Interkulturelles Marketing findes i følgende kategorier: