Interdisciplinary Perspectives on Learning to Read
- Culture, Cognition and Pedagogy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 9. marts 2010
- Størrelse:
- 156x234x16 mm.
- Vægt:
- 544 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interdisciplinary Perspectives on Learning to Read
This book brings together different disciplinary perspectives and studies on learning to read with a view to extending and enriching debate, practice, research and policy on the development of reading.
Brugerbedømmelser af Interdisciplinary Perspectives on Learning to Read
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interdisciplinary Perspectives on Learning to Read findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621