Interaktive Markenfuhrung
- Der Persoenliche Verkauf ALS Instrument Des Markenmanagements Im B2b-Geschaft
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 269
- Udgivet:
- 30. maj 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 209x147x22 mm.
- Vægt:
- 382 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interaktive Markenfuhrung
Lars Binckebanck zeigt, dass von den Instrumenten des Marketing-Mix der persönliche Verkauf den Markenwert im B2B-Geschäft am stärksten beeinflusst, und identifiziert unterschiedliche Verkaufsstile, die mit spezifischen Markenwirkungen einhergehen. Sein Konzept der interaktiven Markenführung integriert den persönlichen Verkauf systematisch in das Instrumentarium der B2B-Markenführung. Kundeninteraktion tritt so in den Mittelpunkt des Markenmanagements.
Brugerbedømmelser af Interaktive Markenfuhrung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interaktive Markenfuhrung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621