De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

Bag om Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions examines new product development, market penetration strategies, and other marketing decisions utilizing a confluence of methods, including Decision Support Systems (DSS), Artificial Intelligence in Marketing and Multicriteria Analysis.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402071942
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 514
  • Udgivet:
  • 30. september 2002
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 234x156x28 mm.
  • Vægt:
  • 2020 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions examines new product development, market penetration strategies, and other marketing decisions utilizing a confluence of methods, including Decision Support Systems (DSS), Artificial Intelligence in Marketing and Multicriteria Analysis.

Brugerbedømmelser af Intelligent Support Systems for Marketing Decisions



Find lignende bøger
Bogen Intelligent Support Systems for Marketing Decisions findes i følgende kategorier: