Intelligent Support Systems for Marketing Decisions
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 514
- Udgivet:
- 30. september 2002
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 234x156x28 mm.
- Vægt:
- 2020 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Intelligent Support Systems for Marketing Decisions
Intelligent Support Systems for Marketing Decisions examines new product development, market penetration strategies, and other marketing decisions utilizing a confluence of methods, including Decision Support Systems (DSS), Artificial Intelligence in Marketing and Multicriteria Analysis.
Brugerbedømmelser af Intelligent Support Systems for Marketing Decisions
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Intelligent Support Systems for Marketing Decisions findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621