Integriertes Direktmarketing
- Grundlagen - Instrumente - Prozesse
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 1. januar 1900
- Størrelse:
- 170x244x0 mm.
- Kan forudbestilles.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Integriertes Direktmarketing
Dieses Lehrbuch behandelt - aufbauend auf terminologischen und theoretischen Grundlagen - zentrale Instrumente sowie den ganzheitlichen Managementprozess des Direktmarketing. Vor dem Hintergrund der zunehmenden Bedeutung des Internets in unserer Gesellschaft liegt ein weiterer Schwerpunkt auf der Integration von Offline- und Online-Kampagnen. Fallbeispiele fördern ein schnelles Verständnis der zuvor erläuterten Inhalte.
Brugerbedømmelser af Integriertes Direktmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Integriertes Direktmarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621