Integriertes Content Management in Fernsehunternehmen
indgår i Wirtschaftswissenschaften serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 357
- Udgivet:
- 20. juni 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 458 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Integriertes Content Management in Fernsehunternehmen
Sven Pagel entwickelt erstmals integrierte Wertschöpfungsprozesse für Fernsehen, Internet und digitale Dienste. Damit zeigt der Autor - beispielhaft für die Programmkategorie Nachrichten - neue Workflows und Organisationsformen als Lösungsansätze für Rundfunksender bei der weiteren Digitalisierung und dem Aufbau von Content Management Systemen auf.
Brugerbedømmelser af Integriertes Content Management in Fernsehunternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Integriertes Content Management in Fernsehunternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621