Integrierte Kommunikation in Mehrstufigen Markten
- Theoretische Und Empirische Analyse Am Beispiel Der Schweizer Mobilfunkbranche
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 338
- Udgivet:
- 15. marts 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 148x210x21 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Integrierte Kommunikation in Mehrstufigen Markten
Kristina Lasotta untersucht die Entstehung und den Abbau möglicher Konflikte sowie Defizite der Integrierten Kommunikation in mehrstufigen Märkten. Aus den gewonnenen Erkenntnissen leitet die Autorin Handlungsempfehlungen für das Management zur Koordination und Steuerung von Absatzmittlern ab.
Brugerbedømmelser af Integrierte Kommunikation in Mehrstufigen Markten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Integrierte Kommunikation in Mehrstufigen Markten findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621