Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText
- Indbinding:
- Boxset
- Udgivet:
- 23. november 2017
- Udgave:
- 8
- Størrelse:
- 216x279x18 mm.
- Vægt:
- 1030 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText findes i følgende kategorier: