De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781292222790
  • Indbinding:
  • Boxset
  • Udgivet:
  • 23. november 2017
  • Udgave:
  • 8
  • Størrelse:
  • 216x279x18 mm.
  • Vægt:
  • 1030 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText



Find lignende bøger
Bogen Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText findes i følgende kategorier: