Instrumente Einer Erfolgreichen Kundenorientierung
- Eine Empirische Untersuchung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 26. juli 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 367 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Instrumente Einer Erfolgreichen Kundenorientierung
Im Rahmen eines ganzheitlichen Ansatzes untersucht Christoph Gregori empirisch gestützt den Zusammenhang zwischen den Instrumenten der Kundenorientierung und dem Unternehmenserfolg. Hierbei bezieht er moderierende Umweltweinflüsse sowie Synergieeffekte zwischen den Instrumenten ein.
Brugerbedømmelser af Instrumente Einer Erfolgreichen Kundenorientierung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Instrumente Einer Erfolgreichen Kundenorientierung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621