Institutional Theory in Tourism and Hospitality
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 132
- Udgivet:
- 23. april 2021
- Størrelse:
- 226x218x14 mm.
- Vægt:
- 300 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Institutional Theory in Tourism and Hospitality
Institutions are fundamental aspects in driving tourism and hospitality globally. They are the socio-economic 'rules of the game' that serve to shape and constrain human and organisational interactions. This book is the first of its kind to provide a comprehensive overview of institutional theory in a tourism and hospitality context.
Brugerbedømmelser af Institutional Theory in Tourism and Hospitality
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Institutional Theory in Tourism and Hospitality findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621