Instagram as Public Pedagogy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 24. maj 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 153x21x216 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Instagram as Public Pedagogy
Exploring Instagram¿s public pedagogy at scale, this book uses innovative digital methods to trace and analyze how publics reinforce and resist settler colonialism as they engage with the Trans Mountain pipeline controversy online. The book traces opposition to the Trans Mountain pipeline in so-called Canada, where overlapping networks of concerned citizens, Indigenous land protectors, and environmental activists have used Instagram to document pipeline construction, policing, and land degradation; teach using infographics; and express solidarity through artwork and re-shared posts. These expressions constitute a form of ¿public pedagogy,¿ where social media takes on an educative force, influencing publics whether or not they set foot in the classroom.
Brugerbedømmelser af Instagram as Public Pedagogy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Instagram as Public Pedagogy findes i følgende kategorier:
- Historie og samfund
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder
- Geofag, geografi og miljøvidenskab > Miljø
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621