Inquiry-Based Learning for Faculty and Institutional Development
- A Conceptual and Practical Resource for Educators
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 300
- Udgivet:
- 5. december 2014
- Størrelse:
- 156x236x44 mm.
- Vægt:
- 918 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Inquiry-Based Learning for Faculty and Institutional Development
This volume covers the many issues and concepts of how inquiry-based learning (IBL) can be applied to faculty and institutional development. This volume serves as a conceptual and practical resource and guide for educators and offers practical examples of IBL in action and diverse strategies for how to implement IBL in different contexts.
Brugerbedømmelser af Inquiry-Based Learning for Faculty and Institutional Development
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Inquiry-Based Learning for Faculty and Institutional Development findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621