De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Bag om Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Addresses the question of how strategic firm organisation and accounting measurements affect and are affected by such prevalent concerns of relying on an external input supplier.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601984029
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 110
  • Udgivet:
  • 14. december 2010
  • Størrelse:
  • 162x239x7 mm.
  • Vægt:
  • 178 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Input Markets and the Strategic Organization of the Firm

Addresses the question of how strategic firm organisation and accounting measurements affect and are affected by such prevalent concerns of relying on an external input supplier.

Brugerbedømmelser af Input Markets and the Strategic Organization of the Firm



Find lignende bøger
Bogen Input Markets and the Strategic Organization of the Firm findes i følgende kategorier: