Input for Instructed L2 Learners Hb
indgår i Second Language Acquisition serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 10. januar 2007
- Størrelse:
- 149x17x210 mm.
- Vægt:
- 374 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Input for Instructed L2 Learners Hb
This book focuses on L2 classroom discourse analysis in the light of Relevance Theory. Input for instructed L2 learners is understood as the language presented by the teacher in order to facilitate the process of L2 learning/acquisition. It will be of interest to L2 teachers, teacher educators, teacher trainees and SLA researchers.
Brugerbedømmelser af Input for Instructed L2 Learners Hb
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Input for Instructed L2 Learners Hb findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621