Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie Und Praxis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 338
- Udgivet:
- 8. december 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie Und Praxis
Das Buch präsentiert die Beiträge des 11. Workshops, der im Juni 2005 vom Marketing-Department der Freien Universität Berlin veranstaltet wurde. Es setzt sich mit verschiedenen theoretischen Ansätzen auseinander. So werden unter anderem zentrale Konstrukte dargestellt und Möglichkeiten ihrer Messung aufgezeigt. Außerdem werden aber auch grundlegende strategische und praktische Aspekte des Dienstleistungsmarketings diskutiert.
Brugerbedømmelser af Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie Und Praxis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie Und Praxis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621