Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications
- How Negotiation, Auction and Game Theory Can Support Small- and Medium-sized Business in E-business
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 160
- Udgivet:
- 19. august 2014
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 233x154x14 mm.
- Vægt:
- 274 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications
This book presents innovative methodologies that can be used to resolve issues raised by the interaction of customers and suppliers in an e-marketplace environment. The presented methodologies have been statistically tested in different market conditions.
Brugerbedømmelser af Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621