Innovative B2B Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 30. august 2022
- Udgave:
- 22002
- Størrelse:
- 154x22x231 mm.
- Vægt:
- 562 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovative B2B Marketing
Cut through the noise surrounding B2B marketing using this clear and pragmatic guide, providing coverage of all the most recent developments including social marketing, customer attrition and B2B partnership marketing.
Brugerbedømmelser af Innovative B2B Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovative B2B Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Lægevidenskab og sygepleje
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621