Innovationsmarketing fur UMTS-Diensteangebote
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 617
- Udgivet:
- 24. februar 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x32 mm.
- Vægt:
- 784 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. februar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovationsmarketing fur UMTS-Diensteangebote
Stephan Böhm analysiert die mit der Einführung von UMTS-Mobilfunkdiensten verbundenen marketingspezifischen Fragestellungen und entwickelt eine Innovationsmarketingkonzeption für UMTS-Netzbetreiber, die Ansatzpunkte zur marktorientierten Entwicklung von Diensteangeboten und zur Ausgestaltung der Marketinginstrumente in der Einführungsphase von innovativen UMTS-Diensteangeboten bietet.
Brugerbedømmelser af Innovationsmarketing fur UMTS-Diensteangebote
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovationsmarketing fur UMTS-Diensteangebote findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621