Innovationserfolg Im Dienstleistungssektor
- Eine Empirische Analyse Unter Berucksichtigung Des Dienstleistungsgrads
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 306
- Udgivet:
- 5. april 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 399 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovationserfolg Im Dienstleistungssektor
Jana Boss zeigt die Erfolgsmuster der Innovationsentwicklung im Dienstleistungssektor und dass Imitierbarkeit, Prozess und Commitment wesentliche Dimensionen bei der erfolgreichen Innovationsentwicklung sind. Sie macht erstmals den Einfluss des Dienstleistungsanteils einer Innovation transparent.
Brugerbedømmelser af Innovationserfolg Im Dienstleistungssektor
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovationserfolg Im Dienstleistungssektor findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621