Innovation Strategy for Enterprises in Emerging Economies
- Case Studies for the Digital Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 152
- Udgivet:
- 20. november 2015
- Størrelse:
- 236x160x14 mm.
- Vægt:
- 368 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovation Strategy for Enterprises in Emerging Economies
Particularly in developing economies, there is a need for business alignment with innovation strategy and execution of strategies. The authors demonstrate through real-world examples and case studies how a firm can use innovation at all levels (strategic, functional and operational) to provide benefits to the entire value chain.
Brugerbedømmelser af Innovation Strategy for Enterprises in Emerging Economies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovation Strategy for Enterprises in Emerging Economies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621