Innovation Strategies in New Product Development
- Balancing Technological, Marketing and Complementary Competencies of a Firm
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 1. juni 2011
- Udgave:
- Størrelse:
- 210x150x15 mm.
- Vægt:
- 258 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovation Strategies in New Product Development
Innovation remains to be the widely recognized leverage in the quest for future growth. This book presents a model of technological, marketing and complementary competencies in relation to firms' innovative performance, drawing from a study of medium and large-sized Slovenian manufacturing enterprises.
Brugerbedømmelser af Innovation Strategies in New Product Development
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovation Strategies in New Product Development findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621