Innovation Management and Corporate Social Responsibility
- Social Responsibility as Competitive Advantage
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 13. december 2018
- Udgave:
- 12018
- Vægt:
- 575 g.
- 2-15 hverdage.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovation Management and Corporate Social Responsibility
This book provides readers with in-depth insights into Corporate Social Responsibility (CSR) and sustainability strategies, as well as their impacts on product and process innovation, business models and social innovation around the globe.
Brugerbedømmelser af Innovation Management and Corporate Social Responsibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovation Management and Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621