Innovation i danske virksomheder
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 178
- Udgivet:
- 10. december 2012
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 155x232x15 mm.
- Vægt:
- 306 g.
- 1-3 hverdage.
- 21. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovation i danske virksomheder
Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien – i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger. Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde. Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder. Dansk erhvervslivs historie fortæller om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger. Nogle af disse virksomheder rager op f.eks. på grund af deres størrelse Også de mange små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt. De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.
Brugerbedømmelser af Innovation i danske virksomheder
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovation i danske virksomheder findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621