Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry
- Emerging Practices, Research, and Policies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 768
- Udgivet:
- 1. november 2013
- Udgave:
- 2014
- Størrelse:
- 243x161x35 mm.
- Vægt:
- 1218 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry
The pharmaceutical industry is one of today's most dynamic and complex industries, involving commercialization of cutting-edge scientific research, a huge web of stakeholders (from investors to doctors), multi-stage supply chains, fierce competition in the race to market, and a challenging regulatory environment.
Brugerbedømmelser af Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621