De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Bag om Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Verena König zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitätsbasierte Markenmanagement in Call Centern für einen langfristigen Markenerfolg leisten kann.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834921819
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 255
  • Udgivet:
  • 24. februar 2010
  • Udgave:
  • 2010
  • Størrelse:
  • 210x148x14 mm.
  • Vægt:
  • 308 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Verena König zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitätsbasierte Markenmanagement in Call Centern für einen langfristigen Markenerfolg leisten kann.

Brugerbedømmelser af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern



Find lignende bøger
Bogen Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern findes i følgende kategorier: