Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 255
- Udgivet:
- 24. februar 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 308 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
Verena König zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitätsbasierte Markenmanagement in Call Centern für einen langfristigen Markenerfolg leisten kann.
Brugerbedømmelser af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621