De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ingredient Branding

- Making the Invisible Visible

Bag om Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642438189
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 393
  • Udgivet:
  • 29. november 2014
  • Udgave:
  • 2010
  • Størrelse:
  • 475x186x25 mm.
  • Vægt:
  • 634 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Brugerbedømmelser af Ingredient Branding



Find lignende bøger
Bogen Ingredient Branding findes i følgende kategorier: