Information Society Development through ICT Market Strategies
- Albania versus Other Developing Countries
indgår i SpringerBriefs in Business serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 107
- Udgivet:
- 28. maj 2015
- Udgave:
- 2015
- Størrelse:
- 235x155x7 mm.
- Vægt:
- 2357 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Information Society Development through ICT Market Strategies
This book examines the relationship between information society and information communication technology (ICT) markets, while evaluating the ICT impact on Albanian society and its economy. Next the authors introduce a theoretical model for ICT driven development, focusing on ICT innovation and investment as factors that can affect the ICT market.
Brugerbedømmelser af Information Society Development through ICT Market Strategies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Information Society Development through ICT Market Strategies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621