De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Information Markets

- A Strategic Guideline for the I-Commerce

Bag om Information Markets

A compendium of the i-commerce, the commerce with digital information, content as well as software. It offers a comprehensive overview of the developments of economic and information science endeavors on the markets of digital information. It provides a strategic guideline for information providers how to analyse their market environment.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783110236095
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 638
  • Udgivet:
  • 17. maj 2011
  • Vægt:
  • 1058 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Information Markets

A compendium of the i-commerce, the commerce with digital information, content as well as software. It offers a comprehensive overview of the developments of economic and information science endeavors on the markets of digital information. It provides a strategic guideline for information providers how to analyse their market environment.

Brugerbedømmelser af Information Markets



Find lignende bøger
Bogen Information Markets findes i følgende kategorier: