De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Influenter

- Når mennesker er medier

Bag om Influenter

Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en troværdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikatører og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forstå, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an. INFLUENTER indfører dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra områdets teoretiske rødder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen går i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber, der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor også bruges som en håndbog i arbejdet med de syv influenttyper: Kommercielle influenterMedarbejderinfluenterDirektøren på sociale medierFrivillige som influenterAgendasættereInteressenter som influenterSelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videregående uddannelse, efteruddannelse eller søger konkret viden om, hvordan du som kommunikatør kan arbejde strategisk med influenter og rådgive egen organisation i at samarbejde med dem.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759336809
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 210
  • Udgivet:
  • 17. februar 2023
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 160x230x15 mm.
  • Vægt:
  • 420 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Influenter

Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en troværdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikatører og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forstå, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an.
INFLUENTER indfører dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra områdets teoretiske rødder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen går i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber, der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor også bruges som en håndbog i arbejdet med de syv influenttyper:
Kommercielle influenterMedarbejderinfluenterDirektøren på sociale medierFrivillige som influenterAgendasættereInteressenter som influenterSelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videregående uddannelse, efteruddannelse eller søger konkret viden om, hvordan du som kommunikatør kan arbejde strategisk med influenter og rådgive egen organisation i at samarbejde med dem.

Brugerbedømmelser af Influenter



Find lignende bøger
Bogen Influenter findes i følgende kategorier: