De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961468645
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 27. september 2021
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 172 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen



Find lignende bøger
Bogen Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen findes i følgende kategorier: