Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 27. september 2021
- Størrelse:
- 210x148x7 mm.
- Vægt:
- 172 g.
- 2-3 uger.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen findes i følgende kategorier: