Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 22. november 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 235x155x18 mm.
- Vægt:
- 518 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search
The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search will bring together distinguished authors who are conducting cutting edge research on the many factors that influence search behavior. These factors will include low-level feature detection; statistical learning; and applied research in real world settings.
Brugerbedømmelser af Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621