Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
indgår i HBR Emotional Intelligence serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 160
- Udgivet:
- 5. december 2017
- Størrelse:
- 178x129x14 mm.
- Vægt:
- 162 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--
Brugerbedømmelser af Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621