Industrial Marketing Research (RLE Marketing)
- Management and Technique
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 290
- Udgivet:
- 26. november 2015
- Størrelse:
- 156x234x15 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Industrial Marketing Research (RLE Marketing)
The book provides a comprehensive analysis of the techniques and mechanics of the research process, and the management implications of industrial marketing research. It reveals not only how to do marketing research, but also the full range of its profitable applications, and shows how to develop an internal department and how to buy industrial marketing research.
Brugerbedømmelser af Industrial Marketing Research (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Industrial Marketing Research (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621