Individualisierung im Stationaren Einzelhandel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 230
- Udgivet:
- 27. september 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 304 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Individualisierung im Stationaren Einzelhandel
Jens Strüker bewertet betriebliche Anwendungen drahtloser Kommunikationsformen im Einzelhandel und zeigt das beträchtliche Erlöspotential einer auf den Einzelkunden zugeschnittenen Behandlung auf, die sich z.B. in individualisierten Kaufvorschlägen oder monetären Anreizen für bestimmte Kundengruppen niederschlägt. Darüber hinaus setzt er sich mit den Grenzen auseinander, die dieser Politik, z.B. durch Infrastrukturkosten und die Gefährdung der Privatsphäre, gesetzt sind.
Brugerbedømmelser af Individualisierung im Stationaren Einzelhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Individualisierung im Stationaren Einzelhandel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621