Individualisierung ALS Strategische Option Der Marktbearbeitung
- Determinanten Und Erfolgswirkungen Kundenindividueller Marketingkonzepte
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 12. december 1997
- Udgave:
- 1997
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 395 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Individualisierung ALS Strategische Option Der Marktbearbeitung
Der Erfolg einer undifferenzierten Marktbearbeitung wird zunehmend in Frage gestellt; statt dessen wird eine stärkere "Einzelkundenorientierung" gefordert. Dieser Trend konkretisiert sich in Konzepten, die den einzelnen Kunden mit seinen Bedürfnissen in den Mittelpunkt rücken.
Brugerbedømmelser af Individualisierung ALS Strategische Option Der Marktbearbeitung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Individualisierung ALS Strategische Option Der Marktbearbeitung findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621