Inclusive Education of Learners with Disability – The Theory versus Reality
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 206
- Udgivet:
- 21. december 2020
- Udgave:
- Størrelse:
- 218x156x22 mm.
- Vægt:
- 414 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Inclusive Education of Learners with Disability – The Theory versus Reality
The book familiarises readers with the historical and cultural conditions for the development of inclusive education. It presents concepts and everyday practices. The structure of the book allows for comparing the situation of learners with disability and the structural solutions of inclusive education in the countries of the study.
Brugerbedømmelser af Inclusive Education of Learners with Disability – The Theory versus Reality
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Inclusive Education of Learners with Disability – The Theory versus Reality findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621