Incentives for Collaboration and Competition
- Experimental Evidence on Innovation, Behavior and Performance
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 219
- Udgivet:
- 26. februar 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Incentives for Collaboration and Competition
Individuals and firms can improve their performance through collaboration and competition. Jonas Heite investigates this question by assessing efforts to stimulate R&D collaboration and by examining properties as well as underlying mechanisms (e.g., effort, risk, confidence and stress) of ability configurations in contests.
Brugerbedømmelser af Incentives for Collaboration and Competition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Incentives for Collaboration and Competition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621