Inbound Call Centers: Design, Implementation, and Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 1. december 1993
- Størrelse:
- 173x18x224 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Inbound Call Centers: Design, Implementation, and Management
Delivers a conceptual overview of call centres - the products that support them, the designs that make them work and the ongoing management that is required for their successful operation.
Brugerbedømmelser af Inbound Call Centers: Design, Implementation, and Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Inbound Call Centers: Design, Implementation, and Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621