In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 64
- Udgivet:
- 1. oktober 2007
- Størrelse:
- 148x210x4 mm.
- Vægt:
- 95 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities? findes i følgende kategorier: