De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities?

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783638643078
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 64
  • Udgivet:
  • 1. oktober 2007
  • Størrelse:
  • 148x210x4 mm.
  • Vægt:
  • 95 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities?



Find lignende bøger
Bogen In what way has the globalisation of advertising affected national and local cultures and identities? findes i følgende kategorier: