Improving the Measurement of Consumer Expenditures
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 528
- Udgivet:
- 16. juni 2015
- Størrelse:
- 242x165x40 mm.
- Vægt:
- 828 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Improving the Measurement of Consumer Expenditures
Offers a review of the methodologies for collecting consumer expenditure data. This book includes chapters that highlight the range of different objectives that expenditure surveys may satisfy, compare the data available from consumer expenditure surveys with that available from other sources, and more.
Brugerbedømmelser af Improving the Measurement of Consumer Expenditures
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Improving the Measurement of Consumer Expenditures findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621